(voorbereiding) week New York - Reisverslag uit New Rochelle, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu (voorbereiding) week New York - Reisverslag uit New Rochelle, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu

(voorbereiding) week New York

Door: Tim Egbers

Blijf op de hoogte en volg Tim

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New Rochelle

Op 6 Augustus afscheid genomen van opa & oma en tante. De volgende dag om 03:10 opgestaan. Even gedoucht en ontbeten en toen om 04:05 vertrokken richting Schiphol Amsterdam.Afscheid van Sam was erg zwaar. WE kwamen aan op Schiphol om 05:35. Toen bagage ingecheckt en afscheid genomen van pap, mam en Nienke. Ik vloog om 07:15 naar London, ik kwam daar aan om 07:30 ( uurtje vliegen en daar uur eerder). In London Heatrow alle andere Exchange students van deze groep ontmoet. We vlogen weg om 11:20 en kwamen aan in New York om 13:30. (7 uur vliegen en daar 6 uur eerder). Toen gewacht op de bagage en in de bus naar de campus van College of New Rochelle gereden. Daar pasjes en kamersleutels gekregen en toen naar de kamer gegaan. Ik zat op de kamer met een Deen en een Zweed. Om 1830 kwamen er American Pizza's (niet super lekker) en hebben we gegeten en wat gepraat met anderen. Daarna heb ik even gevoetbald en gepoold en toen ben ik naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Ik ga op 7 Augustus 11 maanden een High School volgen in Houston, TX, USA!

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 6033

Voorgaande reizen:

07 Februari 2018 - 11 Juni 2018

Barcelona 2018

14 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Jaar in Houston

07 Augustus 2014 - 14 Augustus 2014

Week New York

Landen bezocht: