De afgelopen weken - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu De afgelopen weken - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu

De afgelopen weken

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Houston

Hey allemaal. Een tijdje niks geschreven sorry daarvoor. De school is hier steeds een beetje hetzelfde en valt niet veel over te vertellen. Ondanks dat heb ik het nog steeds erg naar mijn zin. Ik maak steeds meer vrienden, en de vrienden die ik al had, worden betere vrienden.

Ten eerste de homecoming van 13 september. Dat was echt gaf! Ik ontmoette alle exchange students van mijn groep in een best luxe, echt Amerikaans restaurant. We hebben daar lekker gegeten, en vervolgens zijn we richting Cy Ranch High School gereden voor de Homecoming! Eenmaal daar hebben we een beetje gedanst en gek gedaan. We hebben ook andere 'chicks' ontmoet, en die gaan af en toe ook mee op groepsuitjes. Na de Homecoming zijn we naar een restaurant genaamd Denny's gegaan en daar hebben we ook nog wat gegeten! Het was een superavond!

De volgende week en weekenden heb ik niet veel bijzonders gedaan. Wel zijn we met het Varsity soccerteam begonnen met rennen. We moesten 25 minuten lang op en af een heuvel rennen in 38 graden, best zwaar. De dag erna moesten we 2 miles, 3.2 KM, rennen. Ik deed dit in 13 minuten en 8 seconden, ook dit was in 38 C (100F). De volgende dag werden de namen voor het Varsity team opnieuw bekend gemaakt, omdat het team iedere 6 weken veranderd. Hier stond ik ook weer tussen!!

Op 5 oktober zijn Vickie, Jason, Josh, Sawyer, Hayden (vriendje Sawyer) en ik naar Traders Village gegaan. Dat is een soort klein attractiepark/Rommelmarkt in Mid-western style. Ik heb hier een USA Air Force mes, een BB Gun & een roze Real Madrid shirt met James achterop gekocht! Verder hebben we daar nog wat attracties bereden, het was erg leuk.

Op zaterdag 11 oktober ben ik samen met een paar exchange students; Ben (Duitsland), Betina (Denemarken) & Martin (Tsjechië), naar Track 21 gegaan. Daar kan je Midgetgolfen, Karten en lasergamen. Dit hebben we allemaal gedaan met zijn allen. Het was een erg leuke avond, en nadien wouden we nog naar de McDonalds/Burger King/ Starbucks gaan, maar die waren allemaal gesloten.

  • 18 Oktober 2014 - 19:37

    Marita:

    Had die Tim

    Leuk om weer iets van je te lezen! WoW, opnieuw in het team, super! Hoezo wisselen ze iedere 6 weken? Je moet je dus blijven bewijzen! Fijn dat het zo goed met je gaat!

    Groetjes uit Haaksbergen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Tim

Ik ga op 7 Augustus 11 maanden een High School volgen in Houston, TX, USA!

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 6012

Voorgaande reizen:

07 Februari 2018 - 11 Juni 2018

Barcelona 2018

14 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Jaar in Houston

07 Augustus 2014 - 14 Augustus 2014

Week New York

Landen bezocht: