Houston!! Eerste weken hier! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu Houston!! Eerste weken hier! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu

Houston!! Eerste weken hier!

Door: Tim Egbers

Blijf op de hoogte en volg Tim

03 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

15/08/2014: Gister aangekomen en kennisgemaakt met famile (lees laatste verslag van New York). Ik voel me hier echt thuis. In de ochtend ben ik met Vickie en Sawyer naar Mayde Creek High School gegaan, om mijzelf in te schrijven voor de school. De school is echt zo als je een Amerikaanse High School verwacht: trots, met mascotte en schoolkleuren overal. De mascotte is een Ram en de kleuren zijn zwart en groen. Ik had 3 prikken niet, dus die moest ik op school nog even nemen. Ik heb me ook ingeschreven voor mijn lessen: Math, US History, Speech Class, Spaans, Engels, Aardrijkskunde en Voetballes. Na school zijn we naar de Gamestop gegaan en Vickie ging naar de 'Nail salon'. Sawyer kocht Skyrim voor zijn xBox. Daarna gingen we naar Walmart voor een nieuw Amerikaans nummer en schoolspullen. Mijn Amerikaanse nummer voor dit jaar is: +1 (832) 951-4886. Daarna gingen we naar een Mexicaans restaurant genaamd '3 salsa's'. Het was echt heel lekker, veel lekkerder dan in Nederland.

16/08/2014: Ogestaan om 08:00 om Sawyer's oma op te halen. Ze had vrijkaartjes voor een iMax 3D film over Lemuren. De oma was erg aardig. De film begon om 10:00 en duurde 45 minuten. De bios was echt heeeeeeel erg groot. het had 30 zalen en 1 zaal was zo groot als 4 zalen in de bios in Drachten. Daarna gingen we om 2 uur naar een kinderfeestje van Sawyer's vriend Caleb. We gingen naar SkyHigh, een speelplaats met over trampolines en pizza. Na 2 uur gingen we naar huis, eenmaal daar heb ik met Vickie en Jason gepraat en met Sawyer gegamed en gezwommen met zijn allen. Als avondeten hadden we een lekkere steak met sla. Geholpen met opruimen en om 23:15 ging ik naar bed.

17/08/2014: Vandaag ben ik naar ' the neighborhood pool' gegaan. Daar heb ik een jongen, Max, ontmoet en hij geeft mij als school begint steeds een rit naar school en terug!! Ook ontmoette ik Emily. Dezelfde dag ging ik met haar en een cheerleader op mijn School, Tara, naar de mall. Dat was wel leuk en ik leerde hun beiden beter kennen.

De rest van de eerste week moesten Jason en Vickie werken en hebben we verder niet veel gedaan. Wel heb ik dingen gedaan met mijn exchange student group.

21/08/2014: Ik stond erg vroeg op en Vickie bracht mij naar Melanie's huis, zij is de Lokale coordinator. Daar heb ik een tijdje gewacht op de rest, en uiteindelijk zijn we met de hele groep naar een waterpark gegaan! In de groep zitten 2 uit Brazilie, 1 uit Denemarken 2 uit Duitsland, 1 uit Italie & 1 uit Tsjechie. de dag in het waterpark was erg leuk en ik leerde iedereen goed kennen!! link naar filmpje over de dag in het park: http://youtu.be/uZGAonCiu6s . Na de dag in het waterpark gingen we eten bij Whataburger ( dat is een beter versie van de McDonalds). Toen iedereen thuisgebracht en ik en de jongen uit Brazilie hebben bij Melanie thuis geslapen.


  • 04 September 2014 - 00:25

    Pauline:

    Hee Tim!
    Zo te lezen heb je het super naar je zin daar. Het allemaal zo leuk!!
    Heel veel plezier en succes verder in Houston :) En ik blijf je volgen hoor :p
    X Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Tim

Ik ga op 7 Augustus 11 maanden een High School volgen in Houston, TX, USA!

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 749
Totaal aantal bezoekers 6018

Voorgaande reizen:

07 Februari 2018 - 11 Juni 2018

Barcelona 2018

14 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Jaar in Houston

07 Augustus 2014 - 14 Augustus 2014

Week New York

Landen bezocht: