New York dagen 5,6 & 7 - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu New York dagen 5,6 & 7 - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tim Egbers - WaarBenJij.nu

New York dagen 5,6 & 7

Door: Tim Egbers

Blijf op de hoogte en volg Tim

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Houston

Dag 5: Na een kort nachtje opgestaan om 08:00 en ontbeten. om 9:00 hebben we iedereen verzameld en zijn we met de hele groep naar Manhattan gegaan met de trein. Daar hebben we de hele dag vrij rondgelopen!! We (ik, sofia, matteo, silvia, francesco, Liv & alex) hebben allerlei winkels bezocht en zijn zelfs in de Apple store geweest en we zijn op het Empire State Building geweest. (Foto's komen nog). Toen moesten we om 1930 verzamelen en hebben we een ferry-tour gedaan rondom Manhattan tot 21:00. Het was erg indrukwekkend om zo dicht langs het Vrijheidsbeeld te varen en New York vamaf het water te zien in de avond. De boottocht was ook erg gezellig!! Na de boottocht hebben we een limousine gehuurd en zijn we als 'sterren' over Times Square gereden met de muziek erg luid! We stopten bij Grand Central station. Onderweg keken veel mensen ons na, dat was echt heel leuk. We pakten de trein richten de campus en we arriveerden op de campus om 23:00 en toen gingen we naar bed. Het was een geweldige dag!.

Dag 6: Het was zover, de laatste dag. We stonden op om, zoals altijd, 08:00. Ontbeten en toen gelijk door naar de rehearsal, want de show was om 15:00 al!! We hebben de puntjes op de I gezet en we waren er klaar voor. De Show ging erg goed en mensen lagen dubbel van het lachen. Ik speelde de Texaanse ober. Ik heb er een filmpje van, die zal ik hier binnekort ook op zetten. De winnaar van de show zou ook de winnaar van de STS-Olympics worden, en deze winnaar werd uitgeropen op Times Square. En raad eens wie de show wonnen? TOO, TOO, TOO!! Een groot feest gebouwd op Times Square met al mijn teamgenoten en echt genoten van de geweldige tijd met hun daar. Daarna was het tijd om terug te gaan naar de campus, het was al 23:00. Eenmaal op de campus hebben we een grote rij gemaakt van mensen en toen heeft iedereen tegen iedereen gedag gezegd en een goed jaar gewenst, dat was erg mooi. Daarna hebben ik en een paar teamgenoten en andere vrienden de hele nacht doorgehaald, doormiddel van poulen en ouwehoeren! Het was een hele gezellige laatste avond!

Dag 7: De laatste momenten met mijn nieuwe vrienden. Om 05:00 vertrok onze bus. Ik moest afscheid nemen van Sofia, een meisje uit Milaan, dat was best lastig, omdat ik in korte tijd hele goede vrienden met haar ben geworden. We spraken af elkaar op te zoeken dit jaar! Later gingen we met de bus door naar mijn terminal, gelukkig was ik niet alleen en waren er nog een paar goede vrienden over voor het wachten bij de terminal. Daar nam ik afscheid van mathilde (parijs), Kornelius (noorwegen) , Nelly (zweden), Sandra (denemarken), Francesco (Turijn) en Matteo (Rome), ook wij spraken af elkaar na dit jaar op te zoeken! Ik vloog om 11:10 naar Dallas, samen met een andere jongen van de week in New York. Daar kwam ik aan om 14:00 en we vlogen om 14:20 door naar Houston! Daar aangekomen liepen we uit het vliegtuig en daar stonden de hostparents van de andere jongen. Daarna zochten we samen naar Vickie & Sawyer. Ze ontvingen me daar op het vliegtuig heel liefdevol, en ik voelde me gelijk thuis toen we thuiskwamen. Ik maakte kennis met de honden, het huis en Jason, ook hij was erg aardig en liefdevol! Later in de avond gaf ik hun wat souvenirs uit Nederland en daarna ging ik naar bed! (Houston, from now one, you have a problem) :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Ik ga op 7 Augustus 11 maanden een High School volgen in Houston, TX, USA!

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 6006

Voorgaande reizen:

07 Februari 2018 - 11 Juni 2018

Barcelona 2018

14 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Jaar in Houston

07 Augustus 2014 - 14 Augustus 2014

Week New York

Landen bezocht: